Singapore - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roos en Rub let's go - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roos en Rub let's go - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Roos en Rub

02 Februari 2019 | Thailand, Bangkok

Op 2 februari kwamen we aan op Singapore en wow wat zijn wij blij dat we daar zijn geweest. Singapore is super super schoon, super modern en nergens is het allemaal zo goed geregeld als in Singapore. Het is er ontzettend duur maar als je in foodcourts eet en in hostels slaapt dan is het allemaal net te doen voor een paar dagen.

Van alle plekken waar we nu geweest zijn, heeft Singapore me toch het meest verrast. Alles is zo groots en zo modern en zo anders dat je het gevoel hebt dat je in een soort van Disneyworld bent voor grote mensen.

We zijn twee avonden de stad gaan verkennen en het is magisch om te zien hoe bijna elk detail in de grote stad verlicht wordt! Ik zal later wat foto's toevoegen voor een impressie want het is lastig uit te leggen zo. Iemand heeft ons aangeraden om naar de gardens by the bay te gaan en zodoende gingen we daar 's avonds heen. Wat we daar zagen was geweldig! Grote bomen die met allerlei verschillende kleuren verlicht waren en als kers op de taart was er op dat moment een muziekshow. De lichtjes dansten op de muziek en er lagen honderden mensen gewoon op hun rug in het gras of op de stoep te kijken naar de verlichte bomen en te luisteren naar de muziek. Het meest bijzondere van alles was dat bijna niemand op zijn telefoon keek, niemand was aan het eten of drinken of wat dan ook, iedereen lag daar gewoon te genieten en dat was echt heel gaaf om mee te maken. Ik denk niet dat dat nog snel zal gebeuren.

We hebben wel twee nachten niet geslapen door de snurkende en in- en uitlopende mensen in het hostel maar het was het meer dan waard om Singapore te mogen zien!